Lai gan vēl ir februāris, bet jūs skaidri jūtās pavasaris, saulīte un labs laiks ārā, bet jūs joprojām nevarat piespiest sevi viegli pamosties no rīta?

 

Šeit ir daži padomi, kā viegli piecelties no rīta.

  • Neaizveriet aizkarus guļamistabā. Ļaujiet saules gaismai, kas skar acis, kļūt par dabisku modinātāju. Saules gaisma bloķē melatonīnu-miega hormona ražošanu.
  • Lieciet modinātāju tik tālu no gultas, lai jums būtu jāiet, lai izslēgtu zvana signālu. Tātad, jau ceļā uz modinātāju, jūs sāksiet pasmosties.
  • Vakarā blakus modinātājam sagatavojiet glāzi ūdens un izdzeriet to, tiklīdz izslēdzat modinātāju. Ūdens palīdz pamodināt ķermeni no miega.
  • Veiciet nelielu vingrinājumu. Izstiepieties uz augšu, tad noliecieties uz grīdas pusi. Tas palīdzēs pāatrināt asinis plūsmu caur ķermeni un uzmundrināt.
  • Neskaties uz tālruni. Daudzi cilvēki tūlīt pēc miega ķeras pie tālruņa, lai atjauninātu savu Facebook lapu vai pārbaudītu savu e-pastu. Šis ieradums liek jūsu smadzenēm novērst uzmanību.
  • Duša ar tonizejosiem līdzekļiem. Ķermeņa birstes un tonizējošās želejas un ķermeņa eļļas tagad ir ducis.
  • Vakarā saplānojiet rīta laiku, tā lai lieki netērēt apģērba izvēlē un domās par to, ko ēst brokastīs.
  • Izmantojiet jaunas tehnoloģijas. Lai pamostos modram “pareizajā” fāzē, izmēģiniet miega izsekotājus – viedtālruņu lietotņu, piemēram, Sleep Cycle, vai citu miegu kontroli programmu. Pateicoties kustības sensoriem, tas noteiks visērtāko pamošanas laiku un informēs jūs ar neuzkrītošām skaņām.
  • Ja jūs plānojat viegli pamosties no rīta, pirms gulētiešanas neēdiet daudz smagu ēdienu.
  • Izvēlieties pareizo modinātāja melodiju. Atrodiet savu zvana signālu, kas jums patīk, nekaitinošu, bet pietiekamu skanīgu signālu. Mēģiniet periodiski mainīt zvana skaņu. Daudziem cilvēkiem, piemēram, zvana vietā patīk ieslēgt radio.

 

Interesanti! Vai zinājāt, ka ir miega ārsts? Tas ir miega traucējumu speciālists.

 

Lai miegam būtu labvēlīga ietekme, mums viegli un ātri jāaizmieg, mierīgi un dziļi jāguļ, enerģiski modriem jāpamostās.

×