Ceļvedis par pirmajiem slazdiem ceļā uz praksi:

 

Neskaidra motivācija

Sākumā jums vajadzētu izlemt, kāda joga der tieši jums: tikai izstiepšanās vai garīgā prakse. Ja pirmais, tad jūsu ceļš – uz fitnesa klubu. Tur jūs saņemsiet fizisko apmācību, apvienojumā ar stiepšanos un patīkamu mūziku.

Nelabo manas kļūdas – tad domāju, ka esmu malacis

Kam būtu jāpievērš uzmanība, izvēloties skolotāju? Cik lielu uzmanību viņš/a jums pievērš. Pirmkārt, ja skolotājs nejautāja par jūsu slimībām un neuzsver, kam asanas ir kontrindicētas – ceļaties augšā un ejiet prom.

Jogas bufete pirms nodarbības

Nepārēdaties pirms prakses – pat kafejnīcās ar veselīgu ēdienu. Daudzi skolotāji iesaka praktizēties tikai tukšā dūšā. Tēja – jā. Viss pārējais – nē. Neliela bada sajūta ir pat ieteicama. It īpaši, ja jūs dodaties uz jogu šūpuļtīklā.

Tiešraide sociālajos tīklos

Ieslēdziet tālruni lidmašīnas režīmā. Ticiet man, pasaule varēs dzīvot bez jūsu vadības pāris stundas. Visu laiku mēģiniet godīgi veltīt sevi nodarbībai.

Sāp vai velk?

Praksei nevajadzētu iet kā pulksteņa rādītājiem. Ķermenī notiks pārvērtības – un tas radīs diskomfortu. Esiet piesardzīgs: vai tas sāp, vai muskuļus vienkārši velk? Ja sāp – nekavējoties izkļūstiet ārā no pozas – tas nozīmē, ka kaut kas nogāja greizi.

 

Viltus pieticība

Komforts ir svarīgs! Pirms sākat praktizēt, parūpējieties par savu komfortu. Neērts paklājs? Ielieciet otro – tas kļūs mīkstāks. Ja jūs zināt, ka jūsu ceļgali sāp, paķeriet uz zāli pāris spilvenus. Zem muguras lejasdaļas – veltnīti. Tu drebi  Šavasanā – paņem segu.

Atstājiet Šavasanu

Visa prakse, visi sviedri ir sagatavošanās vienai no vissarežģītākajām asanām – Šavasanai. Bez tā netiks integrēta jūsu iegūtā pieredze. Neizlaidiet šo praksi. Ļaujiet atpūsties katrai jūsu ķermeņa šūnai, katrai molekulai.

×