Pavasaris kļūst siltāks, un saule spīd spožāk. Pludmales sezona nav tālu, kad varēsi gulēt smiltīs un sauļoties. Tā gribās ātri uzņemt saules vannas, lai āda kļūtu zeltaina. Saules iedarbības laikā ķermenis paātrina vielmaiņas procesus, palielina hemoglobīna daudzumu asinīs, uzlabo skābekļa piegādi ādai, ražo D vitamīnu, kas brīdina osteoporozes veidošanos, un saules stari uzmundrina.

Vai esiet gatavi doties uz pludmali?

Mēs vēlamies sniegt dažus padomus, kā sagatavot ādu saulei un iedegumam.

 

UZTURS.

Labākie sauļošanās “draugi” ir burkāni, persiki un mango un citrusaugļu sulas.

Turklāt ieteicams ēst tomātus, papriku, baklažānus un olīveļļu – šie dārzeņi satur lielu daudzumu likopēna, kam ir visaugstākā antioksidanta aktivitāte.

 

VITAMĪNI.

Vasarā ādai īpaši nepieciešama reģenerācija. Tam ir nepieciešami vitamīni un antioksidanti, piemēram, A, E, B, C, beta-karotīns, folijskābe, omega-3 taukskābes.

 

DZĒRŠANAS REŽĪMS

Dzeriet tīrā ūdens ikdienas devu. Lai to noteiktu mililitros, reiziniet savu svaru ar skaitli “30”.

 

ĀDAS APRŪPE.

  • Pillings. Lai ultravioletie stari iekļūtu dziļāk ādā, iedegums būtu stabilāks un krāsa vienmērīga, ir nepieciešams atbrīvoties no ādas augšējā slāņa atmirušajām daļiņām. Palīdzēt var skrubji un maigie pillingi.
  • Mitrināšana. Pēc mazgāšanas vienmēr lietojiet mitrinošuslosjonus uz ādas. Kad āda izžūst, tā sāk zaudēt mitrumu, un ir svarīgi izveidot slāni, kas palēnina žāvēšanas procesu.
  • Ādas uzturs. Tieši pirms sauļošanās noteikti izmantojiet kokosriekstu vai olīveļļu.

 

MĒRA ZINĀŠANA

Jūsu ādai vajadzētu pierast pie saules un ultravioletā starojuma. Vispareizākais ir nedaudz sauļoties, pakāpeniski palielinot saulē pavadīto laiku. Ievērojiet laika režīmu, nevajag sauļoties no pulksten 12:00 līdz 15:00, sāciet uzturēšanos atklātā saulē no 15-20 minūtēm dienā, vienlaikus uzraugot ādas reakciju.

Būsim skaisti un veseli!

×